jsem na sebe dost naštvaný, udělal jsem hrubou chybu, ale rozhodnout se správně není žel nikterak snadné. Takže ranní vlak ze Zahradního města posunuli o dvě minuty, ale to nevadí, neboť rychlík na Plzeň také posunuli, dokonce o pět minut. Zase jsem po delší době na zastávce potkal vysokého mládence, co zřejmě dojíždí denně, říkal jsem si, že je to dobré znamení, ale nebylo. Když jsem spěchal do Billy na hlavním nádraží pro vánočku, zjistil jsem, že náš vlak má 20 minut zpoždění. Později se ukázalo, že porucha brzd je neopravitelná, takže byla přistavena náhradní souprava. Mezitím mládenec odešel, to ve chvíli, kdy zpoždění vzrostlo na 40 minut; možná šel na nějaký autobus. Když už jsem stál na nástupišti, rozhodoval jsem se, zda nejet obyčejným rychlíkem, než čekat na expres. Při slibovaném zpoždění 40 minut to vycházelo na stejno, jenže expres je pohodlnější, tak jsem se chybně rozhodl čekat. Klatovský rychlík odjel a na kolej, na niž měl být přistaven náš vlak přijel osobní vlak z Berouna. To už jsem tušil cosi nekalého. A opravdu, za chvíli přijel dlouhý vlak a zastavil těsně před osobním, div se nesrazily. Na světelných panelech jednotlivých vozů svítily nápisy Praha - Cheb, ovšem dveře nešly otevřít. Všichni jsme tupě zírali a čekali, až vlak odjede, ale najednou začala nějaká osoba prohlašovat, že máme nastoupit do předních vozů. A opravdu, do nich jsme vskutku nastoupit mohli, ale ještě jsme zdaleka neměli vyhráno. Takže, nejprve se čekalo, než odjede do Prčic osobní vlaková souprava. Pak náš vlak popojel kousek dopředu. Pak odpojili lokomotivu. Ta poté přejela na druhou stranu soupravy; od té chvíle začal jít proud do zásuvek. Pokud máš, můj milý deníčku dojem, že zpoždění utěšeně narůstalo, věz, že je takový dojem zcela správný. Poté se zřejmě čekalo, až zahřmí. Sečteno podtrženo, rovná hodina zpoždění.
A mimochodem, můj milý deníčku, Petr ze mne udělal ukázkového bílého koně. Nevěřil bys, jak je to snadné. Prostě podepíšeš pár papírů a už jsi statutárním orgánem jakési společnosti, o níž naprosto netušíš, k čemu je dobrá a tudíž jsi jednou nohou ve vězení. Já mám rýmu, Petr RS virózu, tomu je o dost hůře; oba jsme se ale byli v neděli projít a dokonce jsme se procházeli po zamrzlém rybníce v Záběhlicích. Spousta lidí tam též bruslila, v Praze v posledních letech něco nevídaného. A toho sněhu, ale už se má vrátit správné prosincové počasí; teplo a občasný déšť. Tak se skutečně oteplilo, k nule a skutečně mrholilo. Výsledkem je pořádná ledovka; když jsem šel v pondělí plavat na Slovany, šel jsem převážně po trávnících, sníh přeci jen tolik neklouzal.
Podobné věci mne opravdu rozčilují. Ale hlavně že ve vězení je David Rath a pražská kavárna chce zavřít Babiše (převzato z wikipedie):
Mezi 1. listopadem 2019 a 30. červnem 2020 byl během osmiměsíční výluky vybudován zvedací most přes Vraňansko-hořínský plavební kanál, první na české železniční síti, a vznikla nová konečná zastávka se zvýšeným nástupištěm a bezbariérovým přístupem. Zdvižné zařízení s dálkovým ovládáním z Hořína bylo zprovozněno a slavnostně předvedeno v září 2021.
Krátce poté oznámilo vedení Středočeského kraje, že z důvodu nízkého využití a vysokých nákladů bude zastavena nebo výrazně omezena osobní doprava na několika tratích po celém kraji. Na seznamu se objevila i tato trať a provoz osobních vlaků zde skončil 10. prosince 2021.