tak dvě už to nevydržely a vrhly mladé, však jsou velikonoce. Ale co budou ta ubožátka dělat zítra, až napadají slibované závěje opravdu nevím. Když už vyhlásily jaro muflonky, také jsem vyrazil na obhlídku zdejších jarních květů. A opravdu, už to všechno kvete: mokrýš, podběl, osívka jarní, křivatec český i ostřice nízká. Snad je závěje moc nepoškodí.
Včera mne G. ve videu přesvědčoval, že kvalitní architektura se pozná podle toho, že není vidět. Úplně s ním nesouhlasím, vezměme takovou Kaplického chobotnici. jistě výrazná stavba a nemyslím, že by Praze jakkoli ublížila, kdyby se postavila. Dokonce si myslím, že místo bylo vybráno špatně ne s ohledem na budoucí rozvoj, ale s ohledem na to, že tam knihovna (jakákoli, natož národní) prostě nemá co pohledávat. Nemluvě o nepotřebnosti takovéto velkolepé knihovny v době digitalizace. Jak už jsem zde, můj milý deníčku psal, byl bych pro předělání projektu na výstavní sál a vystavil bych v něm Muchovu Slovanskou epopej. O vhodnosti propojení těchto dvou uměleckých kolosů (jak děl tak jmen) snad netřeba přesvědčovat, jistě ne tebe, můj milý deníčku. Ostatně, oba se proslavili v cizině a oběma lecos dlužíme, že. A pak, vystavovat moderní umění v moderní budově je k uzoufání nudné a nezáživné. Ovšem, Muchova epopej je vlastně moderní umění, nebo ne? Co myslíš, můj milý deníčku.