všichni nás straší krizí, už se dokonce uvažuje, že se nebude u Plzně stavět tunel a obchvat Chrástu tudíž nebude, což by byla opravdu hrubá chyba, vždyť aby 100 km jel vlak ve třetím tisíciletí 1,5 hodiny je ostuda a jak ukazuje dnes pendolíno, bez onoho obchvatu to rychleji nepůjde. Dost na tom, že už odpískali Beroun. Je pravda, že koridory spolykaly už miliardy a ty závratné rychlosti, jakými se dnes jezdí jsou vskutku k neuvěření. Také by mne zajímalo, proč se musely předělávat M.L., proč se u Zbirohu staví most (opravdu tam budou jezdit takové proudy aut?; bratr tvrdí, že ve Francii stáli s autem u závor, než přefrčelo TGV - pak leknutím zalezli pod sedačky, úplně jak v Návštěvnících). A také by mne zajímalo, proč v Lipové musí svítit tolik zářivek. Atd. Ale o tom už dosti, všude je krize, ale mohutné velkolepé, fungl nové autobusové nádraží v Chebu se vesele staví. Hned vedle poloprázdného nádraží vlakového. Jenže to má asi jiného vlastníka, že. Prostě za komunistů něco fungovalo lépe. Odnesla to nejméně třicítka krásných mladých zdravých stromů, které autobusům a nové škatuli zavazely. Nemluvě o tom, že vlak přijíždí v sudou 27 a autobus do Fr.L. odjíždí ve 30. To se dosud, když si člověk přichvátl, dalo stihnout. Jsem zvědav, jak to bude po novu. Stromy při kácení ani nenaříkají, tak co. Něco se pro změnu od dob komunistů vůbec nezměnilo.